torstai 11. lokakuuta 2012

Vaunut

Vaunut 90 e. Huli testaa.
Olen käynyt tähän mennessä yhden kerran lastentarvikeliikkeessä, ja siellä oli vaunuja suunnilleen miljoonaa eri mallia. Ja parhaimmillaan hintana 1300 euroa(!!). Huh, jos mulla sattuisi olemaan 1300 ylimääräistä niin lähtisin pariksi kuukaudeksi Balille juomaan drinkkejä riippukeinuun. Anyways, minkälaiset vaunut sitten hankkia kun ei tiedä niistä mitään ja on juuri vasta oppinut mitä "yhdistelmävaunut" tarkoittaa. Yksi kaveri teki niin, että meni lastenvaunuliikkeeseen ja haastatteli myyjää, että sai tietää omiin tarpeisiinsa parhaiten sopivat vaunut ja sitten googletti ne netistä käytettynä. Minun ei onneksi tarvinnut perehtyä edes sen vertaa, vaan jätin koko homman siskolleni, joka on ihan vapaaehtoisesti seurannut jatkuvasti tori.fi:n vaunutarjontaa. No, sitten kun hän vihdoin laittoi sieltä minulle linkin sen värisiin vaunuihin mitkä koin kelpaaviksi niin soitin ja kävin hakemassa ne samantien kotiin. Harmaat ja edulliset, olen tyytyväinen. Toivottavasti vielä sittenkin kun nämä on käytössä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti